View Single Post
VerbalMercenary
Usertitle
 
VerbalMercenary's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,041
EW Cash: 426.00
Rep Power: 246
VerbalMercenary owns Eminem WebVerbalMercenary owns Eminem WebVerbalMercenary owns Eminem WebVerbalMercenary owns Eminem WebVerbalMercenary owns Eminem WebVerbalMercenary owns Eminem WebVerbalMercenary owns Eminem WebVerbalMercenary owns Eminem WebVerbalMercenary owns Eminem WebVerbalMercenary owns Eminem WebVerbalMercenary owns Eminem Web

Old Re: Bank vs CANS.ER.US @ 03-24-2009, 07:39 PM
#8



I'm clever man ya dead B, it's true you can't handle me,
n' you never plan Ahead.. you just give it to dudes randomly

lol, sorta played but worded nice

Respect me fool, you'll be 'left screwed' cuz I got the 'right tools',
my punches are leavin' you blacked out like gothic kids at night school

sorta played, and basic

My fists are like bricks, so I'll saw off your head for a nice trick,
then hammer your `spine down your back` till you're takin' a white shit!

meh, not really a diss, but it was original

yo I feel bad cuz bank's homeless ya.. your whole life is a pit fall,
-tho' if you EVER need a place to crash, I know a couple nice brick walls

decent

I'm busting your chin all the way down to your sig it'll be a fabulous sin,
but `Bank is a prostitute` in the streets... Really put your BILLS in him!

you shoulda called him a stripper, and said they put bills in his G strings. the concept was pretty fresh, i never seen this personal use on him so kudos. lol


vs.

I almost didn't make it.. sorry i'm late.. but your mom kept me waitin..
you beating me? nah.. thats about as possible as God Blessing Saitan!!

wtf? so basic, and weak

you can't compete with me.. even if you spit flame, you'll still die..
how can you have hot punches when your screen name is chillguy!!

decent

should let me ghostwrite his lyrics or get some decent raps for em..
because this guy is wack and he'll get shut down like his last forum!!

decent

he think that he'll beat me.. but you can't count on that like 3,4..6,12..
I don't even know why i dissed this guy... his user title speaks for itself!!

like the set up, punch was sorta basic but worded decent

so don't try-n-get wit me, end up like the guy in ya siggy my lines are sick
fuck this dudes avys.. you can tell he's an assman cuz his rhymes are shit!!

no, ass wordplays played. weak closer

V/ B

overall more quotables, the other dude had that one decent bar, bank had about 2. close battle.
  VerbalMercenary is offline   AddThis Social Bookmark Button     Reply With Quote