eminem web left web right
bar right
headlinesbar right footer






Go Back   Eminem Web Board > Main > Eminem

Closed Thread
 
Thread Tools Rate Thread Display Modes
lia
Rookie
 
lia's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: Cyprus
Age: 33
Posts: 14
EW Cash: 0.00
Rep Power: 0
lia is on a distinguished road

Crazy Old hit me back @ 08-24-2002, 04:13 AM
#1

hey guys does any1 know if eminem do drugs or if he just smoke siggarets?

thx lia
__________________
PEACE AND EMINEM rulessssssssssss
  lia is offline   AddThis Social Bookmark Button    
TrueFanOfTheMan
Need A Hug?
 
TrueFanOfTheMan's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Ontario, Canada
Age: 35
Posts: 320
EW Cash: 0.00
Rep Power: 234
TrueFanOfTheMan is a jewel in the roughTrueFanOfTheMan is a jewel in the roughTrueFanOfTheMan is a jewel in the rough

Old 08-28-2002, 06:35 PM
#2

Thats a stupid questions
__________________
Happy New Year yall, let's hope 2003 aint the year of WW3, I say we all just destroy Iraq and leave it at that.
  TrueFanOfTheMan is offline   AddThis Social Bookmark Button    
lia
Rookie
 
lia's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: Cyprus
Age: 33
Posts: 14
EW Cash: 0.00
Rep Power: 0
lia is on a distinguished road

Old 08-29-2002, 03:07 AM
#3

yo a friend asked me that guestion and i didn't know what to answere so i asked you!
forget it anyway..........
__________________
PEACE AND EMINEM rulessssssssssss
  lia is offline   AddThis Social Bookmark Button    
Sweetpea
Angel
 
Sweetpea's Avatar
 
Join Date: Jun 2002
Location: North carolina
Age: 32
Posts: 791
EW Cash: 0.00
Rep Power: 236
Sweetpea will become popular soon enough

Send a message via AIM to Sweetpea Send a message via Yahoo to Sweetpea
Old 08-29-2002, 03:29 AM
#4

from what i've heard em don't do drugs no more he just smokes and drinks somtimes.. but i don't know if this is true.
Sweetpea
__________________









  Sweetpea is offline   AddThis Social Bookmark Button    
lia
Rookie
 
lia's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: Cyprus
Age: 33
Posts: 14
EW Cash: 0.00
Rep Power: 0
lia is on a distinguished road

Old 08-29-2002, 03:41 AM
#5

thx sweetpea!
__________________
PEACE AND EMINEM rulessssssssssss
  lia is offline   AddThis Social Bookmark Button    
TrueFanOfTheMan
Need A Hug?
 
TrueFanOfTheMan's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Ontario, Canada
Age: 35
Posts: 320
EW Cash: 0.00
Rep Power: 234
TrueFanOfTheMan is a jewel in the roughTrueFanOfTheMan is a jewel in the roughTrueFanOfTheMan is a jewel in the rough

Old 08-29-2002, 01:35 PM
#6

okay Lia, Em doesnt do drugs any more cause he is on probation or as he calls it "Random Piss Tests" He is allowed to drink occasionally as long as he keeps it under control. Now that he has quit drugs, he is more clear headed and was able to make the eminem show as good as it was
__________________
Happy New Year yall, let's hope 2003 aint the year of WW3, I say we all just destroy Iraq and leave it at that.
  TrueFanOfTheMan is offline   AddThis Social Bookmark Button    
ihateeminem
Rookie
 
ihateeminem's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: San diego CA better then detroit
Age: 36
Posts: 32
EW Cash: 0.00
Rep Power: 0
ihateeminem is on a distinguished road

Old 08-29-2002, 02:55 PM
#7

Is it just words or ya really think he's all done in 2 years??

EMINEM IS A BITCH, AND HE SHOULD STOP
THINKS HE CAN RAP AND DANCE, BUT COMES OUT AS BAD AS BRITNEYS POP.
BENEATH MY SHOES, EM AIN'T NOTHING BUT A MOTHERFUCKING FOOL.
HE AIN'T BRAND NEW, HE'S BEEN DOIN' THAE SAME SHIT THAT ALL OTHERS DO. SO YOU TALK SOME SHIT, TRY TO MAKE US LISTEN TO IT...WELL GUESS WHAT MOTHERFUCKER WERE SICK OF IT.

WHO'S THE NIGGA THAT THINKS HE'S BLACK-EM!
OFTEN IMITATES AND CANNOT BE?-EM!
WHATS' NEXT ARE YOU GONNA APOLOGIZE TO YOUR POPS, LIKE YOU DID TO YOUR MOM.
MOTHERFUCKER YOU AIN'T NOTHIN BUT A CHUMP

EM SUCKS, HE'S SHIT
HE'S BACK AND THINKS HE'S BLACK
FUCK THAT, I KNOW YOU DO...ANY GUY THAT COMES TO YOU.

I GOT MY FIRST SENSE TELLIN' ME THAT YOUR NOT WORTH NO CENTS.
I'M SICK OF YOU
I THINK MANY ARE
YOU SHOULD FUCKIN STOP, CUZ YOU AIN'T GOIN FAR.
WHATTUP FUCK?
YOU SUCK, YOUR SHIT
BACK AND THINKS HE'S BLACK
FUCK THAT...I KNOW YOU DO, ANY GUY THAT COMES TO YOU.

PEACE LITTLE SHADYS
__________________
None of your business
  ihateeminem is offline   AddThis Social Bookmark Button    
ShadyLady2
Rookie
 
ShadyLady2's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Posts: 40
EW Cash: 0.00
Rep Power: 0
ShadyLady2 has tight gameShadyLady2 has tight game

Old 08-29-2002, 10:07 PM
#8

Quote:
Originally posted by ihateeminem
Is it just words or ya really think he's all done in 2 years??

EMINEM IS A BITCH, AND HE SHOULD STOP
THINKS HE CAN RAP AND DANCE, BUT COMES OUT AS BAD AS BRITNEYS POP.
BENEATH MY SHOES, EM AIN'T NOTHING BUT A MOTHERFUCKING FOOL.
HE AIN'T BRAND NEW, HE'S BEEN DOIN' THAE SAME SHIT THAT ALL OTHERS DO. SO YOU TALK SOME SHIT, TRY TO MAKE US LISTEN TO IT...WELL GUESS WHAT MOTHERFUCKER WERE SICK OF IT.

WHO'S THE NIGGA THAT THINKS HE'S BLACK-EM!
OFTEN IMITATES AND CANNOT BE?-EM!
WHATS' NEXT ARE YOU GONNA APOLOGIZE TO YOUR POPS, LIKE YOU DID TO YOUR MOM.
MOTHERFUCKER YOU AIN'T NOTHIN BUT A CHUMP

EM SUCKS, HE'S SHIT
HE'S BACK AND THINKS HE'S BLACK
FUCK THAT, I KNOW YOU DO...ANY GUY THAT COMES TO YOU.

I GOT MY FIRST SENSE TELLIN' ME THAT YOUR NOT WORTH NO CENTS.
I'M SICK OF YOU
I THINK MANY ARE
YOU SHOULD FUCKIN STOP, CUZ YOU AIN'T GOIN FAR.
WHATTUP FUCK?
YOU SUCK, YOUR SHIT
BACK AND THINKS HE'S BLACK
FUCK THAT...I KNOW YOU DO, ANY GUY THAT COMES TO YOU.

PEACE LITTLE SHADYS
If u hate eminem why are u on this site?? HELLO???
__________________
Thats why these prosecuters wanna convict me
Strictly juss to get me offa these streets quickly
But all there kids be listenin to me religiously
So im signin cds while police fingerprint me
They're for the judges daughter but his grudge is against me
If im such a fuckin menace this shit doesnt make sense B
Its all political, if my music is literal and imma criminal
How the fuck cud i raise a little gurl?
I couldnt, i wudnt be fit to
Ur full of shit too Guerra that was a fist that hit you!

They say music can alter moods and talk to you
But can it load a gun for you and cock it to?
Well if it can then the next time u assault a dude
Juss tell the judge it my fault and i'll get sued......

And maybe they'll admit it when were gone
Just let our spirits live on, throught the lyrics u hear in our songs
**Sing for the moment**
  ShadyLady2 is offline   AddThis Social Bookmark Button    
lia
Rookie
 
lia's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: Cyprus
Age: 33
Posts: 14
EW Cash: 0.00
Rep Power: 0
lia is on a distinguished road

Old 08-30-2002, 03:07 AM
#9

HEY JUST IGNORE HIM!
he want's our attention coz he's mom make him a pussy!
lol
EMINEM RULES
__________________
PEACE AND EMINEM rulessssssssssss
  lia is offline   AddThis Social Bookmark Button    
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 02:09 PM.


right_block_header
Richest Members

1. Diatribe
2. Don Messenger
3. Aic713
4. Bankô
5. Crazee
6. Kari
7. Riddler
8. Stanatic
9. Denz
10. MCD
Eminem Web
left_block_header
Latest Discussions

left_block_footer
Designed by Kari & Denz.
Powered by Rap Worlds Technology & vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.