eminem web left web right
bar right
headlinesbar right footer






Go Back   Eminem Web Board > Other > Feedback

Closed Thread
 
Thread Tools Rate Thread Display Modes
Tia
Cookie Monster
 
Tia's Avatar
 
Join Date: Jun 2002
Posts: 11,246
EW Cash: 5476.00
Rep Power: 342
Tia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem Web

Old Yay! @ 02-01-2007, 09:17 PM
#1

Denz I have noticed that you have updated the smilies with some new & colorful ones...they are very fuckin' sexyful! :cool:
__________________
  Tia is offline   AddThis Social Bookmark Button    
Denz
Dr Dre 2001
 
Denz's Avatar
 
Join Date: Jun 2002
Location: Southampton, UK
Age: 35
Posts: 2,816
EW Cash: 339395.00
Rep Power: 329
Denz owns Eminem WebDenz owns Eminem WebDenz owns Eminem WebDenz owns Eminem WebDenz owns Eminem WebDenz owns Eminem WebDenz owns Eminem WebDenz owns Eminem WebDenz owns Eminem WebDenz owns Eminem WebDenz owns Eminem Web

Old Re: Yay! @ 02-01-2007, 10:40 PM
#2

lol, yes they are.

It's because I am an .


The one has to be my all-time favourite. It reminds me of my good old school days.
__________________
We refuse to lose, you refuse to lose, I don’t give a fuck where your from, Lets refuse to lose, there’s a whole system setup to deny our culture, and belittle us and we say fuck that, we individuals, everybody in this mutharfucka today. We must love each other, love ourselves, knowledge is self, understanding is wisdom.
  Denz is offline   AddThis Social Bookmark Button    
Carnage™
I Have a Small penis
 
Join Date: Mar 2005
Age: 30
Posts: 8,874
EW Cash: 28614.00
Rep Power: 371
Carnage™ owns Eminem WebCarnage™ owns Eminem WebCarnage™ owns Eminem WebCarnage™ owns Eminem WebCarnage™ owns Eminem WebCarnage™ owns Eminem WebCarnage™ owns Eminem WebCarnage™ owns Eminem WebCarnage™ owns Eminem WebCarnage™ owns Eminem WebCarnage™ owns Eminem Web

Old Re: Yay! @ 02-02-2007, 02:17 AM
#3

__________________
"You sound like the people in oh crap...I can't think of the cartoon…Kipper, that's the cartoon" - Angie.
  Carnage™ is offline   AddThis Social Bookmark Button    
Flawless
Me<you
 
Join Date: Oct 2005
Location: new mexico
Age: 28
Posts: 12,672
EW Cash: 286993.00
Rep Power: 480
Flawless owns Eminem WebFlawless owns Eminem WebFlawless owns Eminem WebFlawless owns Eminem WebFlawless owns Eminem WebFlawless owns Eminem WebFlawless owns Eminem WebFlawless owns Eminem WebFlawless owns Eminem WebFlawless owns Eminem WebFlawless owns Eminem Web

Send a message via AIM to Flawless Send a message via MSN to Flawless
Old Re: Yay! @ 02-02-2007, 02:42 AM
#4




Lol at what that looks like.
__________________
Top 5
g0d
g0d
g0d
g0d
bank
  Flawless is offline   AddThis Social Bookmark Button    
Tia
Cookie Monster
 
Tia's Avatar
 
Join Date: Jun 2002
Posts: 11,246
EW Cash: 5476.00
Rep Power: 342
Tia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem WebTia owns Eminem Web

Old Re: Yay! @ 02-02-2007, 03:08 AM
#5

It looks like the effect I have on most people, haha
__________________
  Tia is offline   AddThis Social Bookmark Button    
Eleven
~1124~
 
Eleven's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Age: 30
Posts: 6,974
EW Cash: 45729.00
Rep Power: 347
Eleven owns Eminem WebEleven owns Eminem WebEleven owns Eminem WebEleven owns Eminem WebEleven owns Eminem WebEleven owns Eminem WebEleven owns Eminem WebEleven owns Eminem WebEleven owns Eminem WebEleven owns Eminem WebEleven owns Eminem Web

Send a message via AIM to Eleven Send a message via Yahoo to Eleven
Old Re: Yay! @ 02-02-2007, 06:44 PM
#6

Quote:
Originally Posted by Denz View Post


The one has to be my all-time favourite. It reminds me of my good old school days.
lmao...
  Eleven is offline   AddThis Social Bookmark Button    
Jon Bon Jovi
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 15,292
EW Cash: 96555.00
Rep Power: 430
Jon Bon Jovi owns Eminem WebJon Bon Jovi owns Eminem WebJon Bon Jovi owns Eminem WebJon Bon Jovi owns Eminem WebJon Bon Jovi owns Eminem WebJon Bon Jovi owns Eminem WebJon Bon Jovi owns Eminem WebJon Bon Jovi owns Eminem WebJon Bon Jovi owns Eminem WebJon Bon Jovi owns Eminem WebJon Bon Jovi owns Eminem Web

Send a message via MSN to Jon Bon Jovi
Old Re: Yay! @ 02-03-2007, 06:56 PM
#7

They're cooooooooooooooooooooool.



Yes, yes, yes.
__________________
If I could capture the rage of today's youth and bottle it
Crush the glass from my bare hands and swallow it
Then spit it back in the faces of you racists
and hypocrites who think the same shit but don't say shit
You Liberace's, Versace's, and you nazis
Watch me, cause you thinkin you got me in this hot seat
You motherfuckers wanna JUDGE me cause you're NOT me
You'll never STOP me, I'm TOP speed as you POP me
I came to save these new generations of babies
from parents who failed to raise 'em cause they're lazy
to grow to praise me I'm makin 'em go crazy
That's how I got this whole nation to embrace me
And you fugazi if you think I'ma admit wrong
I cripple any hypocritic critic I'm sic'd on
And this song is for any kid who gets picked on
A sick song to retaliate to, and it's called..
  Jon Bon Jovi is offline   AddThis Social Bookmark Button    
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 04:59 PM.


right_block_header
Richest Members

1. Diatribe
2. Don Messenger
3. Aic713
4. Bank™
5. Crazee
6. Kari
7. Riddler
8. Stanatic
9. Denz
10. MCD
Eminem Web
left_block_header
Latest Discussions

left_block_footer
Designed by Kari & Denz.
Powered by Rap Worlds Technology & vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.