PDA

View Full Version : My Sig


πέ
11-03-2005, 05:40 PM
http://img108.imageshack.us/img108/540/teddysheringhamcopy2gb.jpg

Hmm... Nice Isnt It...

The Number (61357) Is For a different website... i should get rid of it sometime...

Kari
11-03-2005, 10:07 PM
yes and I like that font---lol I need to get it again!!!! I use to have it til my computer messed up :(
anyways stanley it's beautiful!

Saoirse
11-04-2005, 12:21 AM
I like it:)

πέ
11-04-2005, 11:57 AM
yes and I like that font---lol I need to get it again!!!! I use to have it til my computer messed up :(
anyways stanley it's beautiful!

http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=2F7V5BJEQV3OM2S5FSH7DJ7AZ5

Meh... I never up anything for anybody. Count yourself lucky Kari :D

Thanks For The Feed

Stanatic
11-05-2005, 12:21 PM
I like the sig, but the player sucks as fuck...

Kari
11-07-2005, 01:01 AM
lmao awwww Stanley baby----you say you never upload anything for anyone----and the one time that you do, I already got the font....**blushes** I'm sorry sweety---but thank you so much anyways!!!! Someone else can use it :D

πέ
11-07-2005, 12:03 PM
lol.... You said you need to get it again......

Well thats why i dont upload for people :P

Kari
11-07-2005, 08:33 PM
actually sweety I clicked the link and it didn't work :( cause I was gonna use it, I didn't know if it was my exact font or not....so thanks anyways! **scriptina???**

J.G. Artist
11-08-2005, 12:01 AM
u should make a new sig please get rid of it seriously its not that impressive

Kari
11-08-2005, 05:29 AM
^^ work on your fonts, brushes, cuts, border, and other shit---then come back and judge people's work when you get out of your basic bullshit that you seem to be into.....