PDA

View Full Version : New Eminem wallpaper


Aic713
05-08-2005, 11:42 AM
I was trying out some new things. Hope you like it.. Let me know what you think :)

Aic713
05-08-2005, 11:49 AM
bumping my own graphic haha

Jon Bon Jovi
05-08-2005, 12:12 PM
That is really cool! :) I like..

Ghetto Ninja
05-11-2005, 02:30 AM
like it... pretty good... pretty original idea...

BUT IF u want to make ya pics look better quality and u use photoshop... then do this...

duplicate the layer and on the above layer - add a 3px gaussin(sp?) blur and blend it as overlay or hardlight and play with the opacity to ur liking...

Saintish
05-11-2005, 07:20 AM
yeah thats wicked...keep up the good work.....

;)

Aic713
05-11-2005, 09:53 AM
Thanks all!!!


Focus, thanks man for the advice, I'm gonna try that on my next work :)

Ghetto Ninja
05-11-2005, 08:50 PM
it works alot.. if ya need photshop help jus om me.. i'm always willin ta help :)

and u can see what it does in my current sig below... yes current sig... i like to constantly do work an play around with different things :)

sanely_insane
05-11-2005, 09:59 PM
sick man...........

Stanatic
05-12-2005, 02:11 AM
that was great...the blue effect is kinda unique, i like also the font & the way you blended the "E" with another font, i don't like sticking with one font in the same word...
the only problem with that wallpaper was the red line behind the picture where Em's weraing glasses...but it aint that bad, STILL it is dope.

Aic713
05-12-2005, 08:49 AM
Thanks Focus, I might take you up on that offer, I'm fairly new to PS, I've used PSP for YEARS though. I bought a book on Adobe PS too, that's not really helping much though. Your new sig is HOT!! looks sick man! my main problem is font, I don't know how to change it from the normal colors. How do you make sick effects with them? I know how to change the contrast & brightness. So right now I really need help on fonts & then the other things :) Thank you again so much man!

Aic713
05-12-2005, 08:50 AM
Thanks stan you rock as always :)

Stanatic
05-17-2005, 01:00 PM
welcome...and about that colors thing, i usually use "Black Magic" (not letterally, it's a pc software..LOL) to change the original colors of the pictures.
i even can color black & white pictures into red & blue or to any color i want !!! lol

aKtIvItY!
05-20-2005, 10:18 AM
Only thing i dont like about it is the font used for Eminem.

25 cents
05-20-2005, 06:36 PM
its aiight i like it

Aic713
05-21-2005, 02:25 AM
Only thing i dont like about it is the font used for Eminem.

I agree, I SUCK at fonts, sooner or later, I'll get it down. lol. Thanks though :)

aKtIvItY!
05-22-2005, 08:13 AM
I agree, I SUCK at fonts, sooner or later, I'll get it down. lol. Thanks though :)
lol yeah fonts are my thing either, i can took 20 minutes an a peice of work, then literally like 2 hours picking the font, it sucks :(

Aic713
05-23-2005, 10:01 AM
LMAO!!! I know the feelings, I swear fonts is the WORSE part of making a graphic. I can hook up fonts on banners b/c there smaller & you don't have to worry much... WP's totally different. It annoys the piss out of me.

M e l i ss a
05-26-2005, 04:32 PM
Nice. I like, I like. :D

ShadyDt
05-28-2005, 05:39 PM
Look Great.Im feelin The Idea And The font Is Not That Good..