PDA

View Full Version : Entire Encore Lp Leaked + Bonus Cd


rivers21
11-03-2004, 12:03 PM
I swear, its true. I have it and the bonus CD. It leaked this morning.

Mystery
11-03-2004, 12:06 PM
yeah, and we realllllly believe you too

HEY, MOD, CAN YOU DELETE THIS SHIT?

rivers21
11-03-2004, 12:09 PM
dude, its true. I am posting it my website right now and I will giving all you guys the link the download it. Dont be an ASS. Give me an hour and I will deliver.

Mystery
11-03-2004, 12:16 PM
sorry, but we have bitches on here who lie like that, so if you can prove it, i'll stop yelling at you. but for now i'm having fun so

people always on Emmy web lyin'
but when i'm done with motha fuckers, heads rollin' and flyin'
like a kite, you don't like it cuz you so high they can't find it
so what you gon' do when the boys come for you
get ready for blood to spew
cuz that's how we do
take out ya umbrellas
and take shelta if you know what's good fa ya nigga...whoo hoo

rivers21
11-03-2004, 12:18 PM
Nope, this is no lie. My cable modem upload sucks ass so its takin a little bit to upload to my website. 30% of the upload is done at the moment. Its 99Mb.

Mystery
11-03-2004, 12:20 PM
haha, yeah i can relate, but see, its not my modem, i got DSL, my computer sucks ass.

what's the last track?

Mystery
11-03-2004, 12:21 PM
oh and that rhyme sucked ass too, but i was bored, and too lazy to think about it...that, and i'm not on my computer right now...heh heh

rivers21
11-03-2004, 12:21 PM
I dont post here often. Do you guys have the offical track list? I have it with with all the details(collabs and producers for each song).... let me know if you want me to post it while I upload the album to my site. Again, I SWEAR this is legit. 35% done now.....

Encore247
11-03-2004, 01:07 PM
It should be almost done by now, what % are you at?

rivers21
11-03-2004, 01:09 PM
Ok here is the track list and I am giving you a link to download "Evil Deeds" to prove this is legit in my next post.

OFFICAL TRACK LIST:

01-eminem-curtains_up_(encore_version)-.mp3
02-eminem-evil_deeds_(produced_by_dr_dre)-.mp3
03-eminem-never_enough_(feat_50_cent_and_nate_dogg)_(produced_by_dr_dre_and_mike_elizondo)-.mp3
04-eminem-yellow_brick_road_(produced_by_eminem)-.mp3
05-eminem-like_toy_soldiers_(produced_by_eminem)-.mp3
06-eminem-mosh_(produced_by_dr_dre_and_mark_batson)-.mp3
07-eminem-puke_(produced_by_eminem)-.mp3
08-eminem-my_1st_single_(produced_by_eminem)-.mp3
09-eminem-paul_(skit)-.mp3
10-eminem-rain_man_(produced_by_dr_dre)-.mp3
11-eminem-big_weenie_(produced_by_dr_dre)-.mp3
12-eminem-em_calls_paul_(skit)-.mp3
13-eminem-just_lose_it_(produced_by_dr_dre_and_mike_elizondo)-.mp3
14-eminem-ass_like_that_(produced_by_dr_dre_and_mike_elizondo)-.mp3
15-eminem-spend_some_time_(feat_obie_trice_stat_quo_and_50_cent)_(produced_by_eminem)-.mp3
16-eminem-mockingbird_(produced_by_eminem)-.mp3
17-eminem-crazy_in_love_(produced_by_eminem)-.mp3
18-eminem-one_shot_2_shot_(feat_d-12)_(produced_by_eminem)-.mp3
19-eminem-final_thought_(skit)-.mp3
20-eminem-encore-curtains_down_(feat_dr_dre_and_50_cent)_(produced_by_dr_dre_and_mark_batson)-.mp3

rivers21
11-03-2004, 01:52 PM
Download "Evil Deeds" here to prove this legit:

http://www.sparrowfamily.net/eminem.html

TimESee
11-03-2004, 05:39 PM
No it's true. Im listening to it right now.

rivers21
11-03-2004, 05:39 PM
Woah, the boards been down awhile now. Anyone still need me to post the songs? Or you can give me your AIM name and I can send you whatever ones you want.

SneakySnufflez
11-03-2004, 05:45 PM
lol its true
it did leak
lol i'm listening to Crazy In Love right now

"NO MATTER HOW MUCH, TOO MUCH IS NEVER ENOUGH, BABY CUZ WE'RE CRAZY IN LOOOOVVVVVVE!" lol good song!

TimESee
11-03-2004, 05:48 PM
The hook on like toy soldiers is silly

rivers21
11-03-2004, 05:49 PM
Rain Man is prob my fav

TimESee
11-03-2004, 05:51 PM
Haven't gotten to it yet please don't spoil. He carries the beat on verse... It's pretty sick. Em's still got it.

rivers21
11-03-2004, 05:55 PM
U will like what u hear, it gets better as the album goes on

Encore247
11-03-2004, 06:04 PM
Rivers,

Can you please put all the song up on that familysparrow site please?

I'm having a lot of troubles downloading it everywhere else..

Thanks a lot man!

Encore247
11-03-2004, 06:06 PM
*all the songs (sorry)

rivers21
11-03-2004, 06:08 PM
Ok, they will be there in a sec, a few are there now.

Encore247
11-03-2004, 06:12 PM
Ok great!

I only see evil deeds, toy soldiers and rain man...

TimESee
11-03-2004, 06:15 PM
HAHAHAHAHAH

Ass Like That is by far the best

He raps like Triumph the insult dog!

Encore247
11-03-2004, 06:17 PM
Where did you get if from Tim?

rivers21
11-03-2004, 06:19 PM
Here you go man:

http://www.sparrowfamily.net/eminem2.html

TimESee
11-03-2004, 06:19 PM
A local file sharing program at my school. I would be happy to send it to you but don't know how to do it.

Encore247
11-03-2004, 06:20 PM
Awesome Man!!

Your The Bomb!!!

Thanks!!!

rivers21
11-03-2004, 06:23 PM
No prob, I am not going to keep it up long so download'em all now.

Encore247
11-03-2004, 06:29 PM
OK great, gottem all but Curtains Up...

rivers21
11-03-2004, 06:30 PM
u want it?

Encore247
11-03-2004, 06:31 PM
sure, that'd be great!

rivers21
11-03-2004, 06:36 PM
Here is a link for it "curtains up" if you want it:

http://www.sparrowfamily.net/eminem3.html

Encore247
11-03-2004, 06:38 PM
Awesome man, you helped me a lot!!!

Cheerz!

rivers21
11-03-2004, 06:39 PM
No prob.....enjoy

I'M THE BOSS
11-03-2004, 06:44 PM
hey thanks dude:) thats awesome that u found the album lol...im gona d/l them but im still getting the official album:)

rivers21
11-03-2004, 06:46 PM
Yeah me 2.

rivers21
11-03-2004, 08:32 PM
Any1 else need these downloads b4 I take them down???

Splackme
11-03-2004, 09:35 PM
Hey Rivers I tried going to the websites you posted to download the album but I got error messages. Can you help me out?

Splackme
11-03-2004, 09:37 PM
Hey Rivers I just saw that last post can u put them up for me. Thanks a lot man.

eminemd12831
11-03-2004, 09:42 PM
Dashadyspot.com is about to release and exclusive mix tape featuring some of the hottest underground rappers & D-RICH mixing it up with the Aftermath/Shady camp. Comming Soon; Visit www.Dashadyspot.com to get your copy!

Splackme
11-03-2004, 10:04 PM
Hey Rivers if you do see my post and can help me out IM me on AIM. My Screen name is Splackme. Thanks a lot.

Splackme
11-03-2004, 10:06 PM
Hey Encore do you think you could send me the CD? I would really appreciate it. I've been waiting for this forever.

*Princezz*
11-04-2004, 01:06 AM
must... not... listen...

Encore247
11-04-2004, 01:47 AM
I don't have IM, but I can send it to you on MSN if you want it tomorrow...

Mystery
11-05-2004, 01:28 AM
^^i want it

must... not... listen...

yeah, i used to feel like that but...well...it's just begging to be heard...waiting for you to listen to the voice of the man named [dun dun dun] MARSHALL MATHERS III... yeah...listen, you know you wanna.

Stanatic
11-05-2004, 07:38 AM
i used to feel like that
well i never felt like that, it's so weird...!!!

3NCORE
11-05-2004, 12:35 PM
dude it leaked out for sure

herez a hook from the song on bychez

I NEVER THOUGHT I FIND
SOMEONE TO BE MINE
GOOD NEWS I WAS RIGHT
CUZ U JUST CROSSED THE LINE

copy252
11-05-2004, 01:10 PM
The hook on like toy soldiers is silly

the sample came from a song called "Toy Soldiers" by this chick named Markita and its about the cold war or some shit like that so it makes sense to use a hook like that and i think em flipped the shit outta it seeing i heard the real one b 4

Mystery
11-05-2004, 06:16 PM
what about Dina Rae? i still don't get it, what's track 13?

Stanatic
11-06-2004, 06:33 AM
dude it leaked out for sure
your talkin to me??i kno that, i got the album last thursday.