PDA

View Full Version : Eminem goes NAKED for new Video.


*Princezz*
09-13-2004, 06:51 AM
Eminem goes naked for new vid

By Lee-Ann Fullerton



RAPPER Eminem strikes a bum note during his latest video. The
controversial star is famous for mooning on stage at the MTV Movie
awards and now he has been at it again to promote his new solo album.

And fans were left wondering how Slim Shady had become so smooth,
with barely a hair to be seen.

Eminem was filming a video for his first track on the streets of Los
Angeles.

The album, entitled Encore, has been kept under wraps to avoid any
early releases on the internet.

But we managed to get a sneak preview of the video and Eminem is
completely naked.

Well, almost - the Detroit hardman wasn't brave enough to bare all
inthe chilly LA night, so there was a sock hiding his modesty.

The rapper, whose real name is Marshall Mathers III, was looking very
smooth, leading to suggestions he's had an all-over body wax.

The toned star struts around naked with all the confidence in the
world during the video.

And he wasn't too shy off camera either, despite the presence of
dozens of people on the set.

There was no need for a flunky to rush over with a dressing gown
either. We caught him larking around with a band member, still naked,
during a break.

Encore, Eminem's fourth solo album, is due to be released in November.

Slackerbitch
09-13-2004, 08:43 AM
LOL. Gotta see that video.

*AnNiE*
09-13-2004, 09:31 AM
Oh my god!!! I can't wait.. I hope we really can see him naked!

I'M THE BOSS
09-13-2004, 02:55 PM
wow i didn't think he would go that far lol, but i am eager to see the video!

PrettyinPink69
09-13-2004, 04:05 PM
y'all act like this is something new. when is he not naked?

Sk8boy
09-13-2004, 04:08 PM
cool, i would like 2 see this video hahahah so funny!!!!

DavidBeckham
09-14-2004, 02:26 AM
spare me the details, if u dont mind?

*Princezz*
09-14-2004, 05:33 AM
lol i dont mind actually.

Fuck I'm watching this mutha fucking video.

*AnNiE*
09-14-2004, 06:23 AM
i wanna see it as soon as it comes out!

*Princezz*
09-14-2004, 06:24 AM
Okay, I gave you the news, heres the photos! Enjoy!

*AnNiE*
09-14-2004, 10:41 AM
well that wasn't so special... but still nice!!! ummmm ooh la laa

.M.
09-15-2004, 03:46 AM
fuck, props for the video, but did you have to show us those pictures... damn

*Princezz*
09-15-2004, 06:35 AM
lol yes... yes i did

PrettyinPink69
09-15-2004, 09:28 AM
is that even really him? where all the tatts.

*Princezz*
09-16-2004, 01:57 AM
yes its him. Look in the first photo, you can see his wrist and hes got that barb wire tat on it.

40Bling
09-16-2004, 02:25 AM
wow no offense but thats really fucking gay of him. That jus shows hes gone from being a hardcore rapper to a soft groupie pleaser fuck this im pissed.

im still gonna buy his CD and watch the video and wait all day sept 20 for the single to come on the radio

but he pisses me off

*Princezz*
09-16-2004, 02:28 AM
well in my opinion he never was a hardcore rapper, he was just a rapper.

40Bling
09-16-2004, 02:39 AM
shit i agree with you and disagree with myself

wtf jus happened lol

*Princezz*
09-16-2004, 06:11 AM
i have that effect on people... ;)

Saoirse
09-16-2004, 08:49 AM
wow no offense but thats really fucking gay of him. That jus shows hes gone from being a hardcore rapper to a soft groupie pleaser fuck this im pissed.

im still gonna buy his CD and watch the video and wait all day sept 20 for the single to come on the radio

but he pisses me off
why gay?? he's a very funny person and he likes to do funny stuff! i think it is hilarious!!

.M.
09-17-2004, 09:05 AM
i think that he's just adventurous and likes to try new things, i really doubt he did this so he could please the groupies

Saoirse
09-17-2004, 10:31 AM
i really doubt he did this so he could please the groupies
what did you mean by please the groupies??

.M.
09-17-2004, 07:24 PM
please the little Eminem dick riding whores...

get it?

FuNk
10-23-2004, 12:45 AM
hey is that really eminems dick in the pics? or is a sock? i thort he had a sock on it??? lol

*Princezz*
10-23-2004, 01:47 AM
yes he had a sock on it

FuNk
10-23-2004, 08:42 PM
but it looks like his dick thats all lol well i heards that he used a double to do the streaking bit heres the link that ses it :) http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/GuidePageServlet/showid-8609/epid-366926

yeh so i wish i had encore.... but theres so many fake 1s going around so i think il jus buy the album wats on the bonus disc???

*Princezz*
10-23-2004, 11:57 PM
bonus tracks...

LaLo
07-16-2005, 02:58 PM
disgusting

angelbabe
07-16-2005, 05:24 PM
yea .its the video of just lose it.but i u watch it his private parts have been censored

lol

andre623001
07-20-2005, 08:38 PM
I Love Eminem

shadykatsuya
07-21-2005, 08:36 PM
Hm, I saw that video. One Word: Tasty (Is there not a winking face on here :-O Oh well...) *winks*

Lily
07-22-2005, 11:29 AM
hey whoever u r :confused:

GoodWoman
07-24-2005, 07:27 AM
He showed his bum in one video already.

iloveeminem790
07-24-2005, 09:10 AM
i love eminem and this is my fav vid he is soooooooo hot i love that hes naked

IronicAllure
08-09-2005, 11:14 PM
He showed his bum in one video already.
Yea Superman.. And In 8Mile
He's Got A Nice Ass Though.. I don't Think Girls Would get sick of it.. ;)
LMFAO!
:eek: :D

pagina
08-20-2005, 08:23 PM
he is hot w/ close on and close off to

Laayla
08-21-2005, 03:23 PM
I found Noob's Headquarter! And to Shadykatsuya, there is a winking icon here. It's ;) ..


Why am I even bothering? .. ahh!

iLuvteheMiNeM
08-23-2005, 04:27 PM
EEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!111111111#$^$%&^ :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

daheat07
03-31-2007, 11:33 PM
SO FUKIN HOTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!! I JUST wanna suck his dick so bad. i printed ot 500 copies.

Flawless
03-31-2007, 11:39 PM
Lmao^^

60 Channels
03-31-2007, 11:53 PM
Hi I'm a Freak and Now I'm a Dumb-ass Freak


Your F+u+cking retired ed man[plzdie]

Alacran
04-01-2007, 12:33 AM
wow what a fucked up way to bump this lol besides this is eriously old...

Stanatic
04-01-2007, 09:45 AM
^exactly...